02 januari 2012

Puur genieten....!

Omdat ik nog vakantie heb, heb ik sinds nieuwjaar uitgebreid verlof genomen! Wat waren de hoogtepunten? Wel...

Gisterenavond zaten we in de keuken met Marcel, Claudia en haar vier vrienden. Alexander (1 van de 4 vrienden uit Portugal) zei dat hij dit jaar een contract wilde getekend krijgen voor zijn zangcarrière. Uit curiositeit vroegen we hem wat te zingen voor ons! Na een glaasje water en de lichten gedimd te hebben begon hij dan.... Oooh zo mooi! Ik had jullie het moment gegund, het was zo schoon om te zien! Hij kon echt goed zingen, vooral ook de inleving. Zijn eigen versie van een liedje van Adele zong hij, de prachtige mannenversie! Ik hoop dat zijn nieuwjaarswens in vervulling kan gaan, dik verdiend dan!

Vervolgens wou ik graag nog bloggen dat ik hier echt puur geniet! Ik wil dit moment gewoon erg graag neer geschreven zien, namelijk mijn eerste 'echte vakantiegevoel' van 2012! Waar? Mijn kamer in Amsterdam met het zonnetje dat door mijn gordijnen schijnt, een laptop en muziek, mmmm! <3 Hier word ik intens gelukkig en blij van! Ik mis jullie allemaal hard, maar wat hou ik van dit leventje op dit moment! 

Dikke zoenen, Roos.

2 opmerkingen:

  1. hey, ik volg regelmatig je blog omdat ik zelf van plan ben om 3maanden in amsterdam te verblijven voor mijn stage. zou je het niet erg vinden moest ik een paar vragen stellen over "het leven in amsterdam"

    veel plezier nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej!

    Leuk om te horen, je mag me zeker een paar vragen stellen over 'het leven in amsterdam' ;) mijn e-mailadres is rozie-a@hotmail.com

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen