28 september 2011

Burn baby burn!

Met de zonnige verwachtingen in het vooruitzicht deze week, begon het te kriebelen om mijn nieuwe roze BBQ uit te testen op mijn balkon! Dus ik sprong achter mijn pc, maakte een klein event aan op Facebook. Enkele uren later zat er acht man met mij te BBQ'en! Gezellig, zoals altijd! Ik ben er in geslaagd mijn kamer tot 'beste kamer' te laten benoemen door iemand en ook bij de top 3 van het gebouw bij iemand anders! :D

Erg leuk allemaal, maaaarrr dat kleine vuurtje begon te roken als gek! Het leek wel of er een brand was, zoveel rook was er. Mijn bovenbuur heeft zitten roepen dat zijn kamer helemaal berookt was en niet meer kon ademen, woepsie :p Maar voor de rest alles tiptop in orde :D!

Sunset





Corie kan goed vlechten!

Marcel versus de kleine bbq.
Pasta pesto met  kerstomaatjes, mozarella en verse basilicum

Het resultaat.
Mijn roze BBQ in gang steken: persoon 1!

Persoon 2

Persoon 3
Burn baby burn!
Gelukt!

Corie gaat schilderen: deel 1
Deel 2.
Deel 3.
Dat lekker weertje mag nog langer duren, want er staan nog twee andere BBQ's op de agenda!!

Tot snel! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten