28 september 2011

Uilenstede goes mexico

Long time no see! Het is weer even druk geweest maar ik heb me er even tussenuit kunnen knijpen om mijn blog wat up te daten ;).

Vorige week donderdag had ik salsa lessen. Mijn partner, Kangkai, kon niet komen die les dus ik zat met het dilemma: gaan zonder partner of niet gaan? Je moet weten dat het een erg intensieve cursus is. Op 8 weken, dus 8 lessen van een uur, moeten wij geblinddoekt een snelle salsa kunnen dansen met onze partner, whaaat??? Na een aanmoedigende telefoon van de lieve mama ben ik dan toch gegaan. Kei leuk was het! De salsa leraar had vrienden gevraagd om tijdens de les stand-by te blijven in het geval dat er mensen zonder partner zouden vallen. Ik ik ikkk!! Het was een grappige ervaring want ik heb met super slechte mensen gedanst maar evenzeer met iemand naar alle kanten van de zaal gedanst! Ik heb zelfs een dansje gedaan met mijn leraar, ik moest mijn ogen sluiten en rustig ademen, haha :p

                               

Na mijn les vond er een klein festival plaats op onze campus, Uilenfest genaamd. Het was de 'Uilenstede goes Mexico' editie, dus er was ook een piñata aanwezig! Aangezien mijn salsa partner al enkele jaren hier in Amsterdam studeert kent hij veel mensen, onder andere mijn salsa leraar.. Gênant, want het is zo'n macho man en hij stond er met een jong meisje :p! Hij herkende me, das altijd een goei teken denk ik ;) !

                         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten