20 september 2011

Old school

Mijn eerste goede resultaten zijn binnen, 7 op 10 voor een taak is al in de sjakos! Ik ga nog eens voor nul herexamens! Moest ik er toch hebben, dan hoef ik gelukkig niet speciaal terug naar hier te komen in augustus want herexamens worden hier afgelegd per semester. Aangezien ik hier enkel in het eerste semester zit zal ik die moeten afleggen in mijn kerstvakantie (ja mannen, ik heb kerstvakantie want ik heb net daarvoor mijn tweede van de drie examenreeksen gehad ;)).

Oh, heb ik jullie al verteld dat je hier niet voor wijnflessen maar wel voor petflessen (plastieke flessen) 0,25 euro statiegeld moet betalen? Hoe gek is dat! Je drinkt veel water overdag, en dan moet je die lege flessen allemaal weer terug naar de supermarkt sleuren. Gek gek... Hier een grappig artikel over Belgen die de grens oversteken met koffers vol plastieke flessen! Petflessenkwestie tussen Nederland en BelgiĆ«!

Tot slot heb ik voor jullie nog een old school filmpje klaarliggen die mijn campus in beeld brengt! Enjoy -> Uilenstede old school

1 opmerking:

  1. Haha Roos, fijne verhalen! Wij doen dat met die petflessen trouwens al jaren (ook al wonen we een uurtje van de grens) Albert Heijn = top

    BeantwoordenVerwijderen