02 september 2011

Mijn Amsterdamse crib

Af en toe ga ik gewoon foto's posten omdat een foto vaak boekdelen spreekt! Je kan mijn blog in de  'hippere' foto-versie bekijken op Foto versie!


"Know what you want to do, hold the thought firmly, and do every day what should be done, and every sunset will see you that much nearer the goal."





Vanop mijn balkon met een glas wijn, bij zonsondergang én ik kan met mijn vinger naar mijn Universiteit (de VU, zoals ze het hier noemen en uitspreken) wijzen: nice! :D


Mijn balkon met mijn eerste was, check!


Melanie (het andere Belgische meisje) in mijn kamertje! Let vooral op mijn sunset (sorry kben er door gefascineerd :p) en mijn leuke vloer! Niemand heeft er zo eentje, beetje vreemd dus ik krijg er telkens complimenten over!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten